بسته

خرید هاست ابری

خرید هاست ابری

خرید هاست و میزبانی وب

آبانت انواع سرویس هاستینگ را با بالاترین سرعت و امنیت، بیشترین امکانات، قوی‌ترین پشتیبانی و آپتایم ۹۹.۹٪ در اختیار طیف گسترده‌ای از مشتریان خود قرار می‌دهد.

هاست ابری چیست؟

هاست ابری نوعی از میزبانی وب است که منابع چند سرور را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به‌طور کلی هاست (host) به‌معنای میزبانی است. در سرویس‌های اینترنتی نیز این سرویس، وظیفه میزبانی از داده‌های وب‌سایت یا اپلیکیشن‌ها را برعهده دارد. خرید هاست ابری این اطمینان را به شما می‌دهد که فضا و قدرت پردازشی مناسب را بسته به نیاز خود در سریع‌ترین زمان در اختیار دارید.
خرید هاست ابری، بستر میزبانی با قدرتی نزدیک به سرور را در اختیار شما قرار می‌دهد. این نوع از هاست، فضا و پهنای باند کافی را بسته به نیاز شما در اختیارتان قرار می‌دهد. به‌خاطر بهره‌مندی از زیرساخت ابری هم می‌توان در هر زمان، منابع هاست ابری را تغییر داد و از قدرت مقیاس‌دهی بالا بهره برد.

خرید هاست ابری

با خرید هاست ابری که نوع خاصی از میزبانی‌های معمولی می‌باشد، یک سرویس میزبانی پر سرعت با قیمت مناسب با زیرساخت کلود به کاربر ارائه داده می‌شود، تفاوت عمده این host با سایر host ها در تغییر منابع آن به تفکیک و در لحظه می‌باشد، یعنی کاربر برخلاف میزبانی‌های نسل قدیم که فقط امکان تغییر فضا را داشتند، می‌تواند منابعی همچون رم و سی پی یو را نیز متناسب با نیاز خود کاهش یا افزایش دهید و بابت منابع مصرفی هزینه پرداخت کنید.

انواع هاست ابری :

 هاست و دامین

 هاست جوملا

 هاست وردپرس

 هاست دایرکت ادمین

 هاست ویندوز

 هاست لینوکس

 هاست خارج

 هاست ایران

 هاست نمایندگی

 هاست دانلود

 هاست اشتراکی

————————————————————————————————————————————————————–—————————شما میتوانید برای ارتباط بیشتر در رابطه با خرید هاست ابری با همکاران ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *