پشتیبانی

همکاران ما در بخش پشتیبانی به صورت شبانه روزی آماده خدمت‌گزاری و رفع مشکلات اینترنت وایرلس به شما عزیزان هستند.

مشترک گرامی‌،

شما می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل با سرویس اینترنت خود، توضیحات  خود را به مسئول فنی‌ ارائه و راهنمایی لازم را کسب نمایید.

در صورتی‌‌که هیچ‌گونه اطلاعاتی‌ در این زمینه ندارید به هیچ وجه در تجهیزات تغییری اعمال نکنید و جهت رفع موضوع درخواست کارشناس کنید.

با توجه به این که کارشناسان نصب شرکت به صورت پیمانکاری با شرکت در حال همکاری می‌باشند، لذا جهت سرعت بخشیدن به ثبت درخواست‌های خود، مستقیماً با
شماره‌هایی‌ که در سایت شرکت و سامانه امور مشترکین می‌باشد تماس حاصل فرمائید.

کارشناسان صرفا درخواست شما را به شرکت انتقال می‌دهند، مسئولیتی در قبال درخواست مشترک ندارند و قادر به هیچگونه تسریع در روند اداری شرکت نمی‌باشند.

 

راهنمای تمدید سرویس و خرید ترافیک اضافه

با مراجعه به آدرس زیر می‌توانید وارد پنل کاربری خود شوید:

https://abnn.afrarasa.com

تفاوت تمدید سرویس با خرید حجم اضافه در چیست؟

با تمدید سرویس بر روی اشتراک خود تغییرات زیر را اعمال می‌کنید:

  • افزایش مدت زمان استفاده مطابق با سرویس انتخابی خود از لحظه خرید
  • افزایش ترافیک قابل استفاده مطابق با سرویس انتخابی خود

مثال :

سرویس انتخابی شما :  4مگابیت – ۲۰ گیگ – 1 ماهه

لحظه تمدید سرویس : 1400/01/01 

تاریخ پایان سرویس : 1400/02/01

شما در این مدت زمان می‌توانید از ۲۰ گیگ حجم خریداری شده خود استفاده کنید.

در صورتی‌ که حجم شما زودتر از 1 ماه تمام شود می‌توانید در زمان باقیمانده از سرویس خود حجم اضافی خریداری کنید.

با خرید حجم اضافه بر روی اشتراک خود تغییر زیر را اعمال می‌کنید:

  • افزایش ترافیک قابل استفاده مطابق با ترافیک انتخابی خود در مدت زمان باقیمانده از آخرین تمدید سرویس

توجه کنید، در صورتی‌ که مدت زمان قابل استفاده از آخرین تمدید سرویس تمام شود، حجم باقیمانده غیر قابل استفاده می‌گردد.

مثال:

حجم خریداری شده شما : ۱۰ گیگ

تاریخ پایان سرویس: 1400/09/10 

لحظه خرید حجم اضافی: 1400/09/01 

همانطور که مشاهده می‌شود با خرید ۱۰ گیگ حجم در این تاریخ شما فقط تا پایان مدت زمان سرویس خود که ۹ روز باقیست می‌توانید حجم خریداری شده را مصرف نمائید.

در صورتی‌ که از سیستم SMS شرکت SMS‌های مرتبط با سرویس خود دریافت نمی‌کنید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
در صورت بروز قطعی در اینترنت شما، موارد زیر را پیگیری فرمائید و در صورت برطرف نشدن مشکل، حتما با شرکت تماس بگیرید.

بخش پشتیبانی‌ هیچگونه پاسخگویی در صورت بیان مطالبی همچون “روز قبل اینترنت مشکل داشته است” ندارد چرا که دلایل بسیار زیادی می‌توانند در این امر دخیل باشند.
که فقط در زمان وقوع قابل پیگیری می‌باشند.

 
Diagram پشتیبانی‌ مشترکین وایرلس
 

 

در صورتی‌ که دسترسی شما به اینترنت قطع شده است پیش از تماس با بخش پشتیبانی‌ اینترنت پرسرعت وایرلس آبانت، موارد زیر را مطالعه کنید:

  • نوسان برق:

به دلیل نوسانات برق موجود در منزل یا محل کار شما، دستگاه رادیو شما اتصال خود را از دست خواهد داد و دارد پس از از بین رفتن نوسان برق
متوجه 
این موضوع نخواهدشد
و تلاش مجدد جهت اتصال نخواهد کرد، جهت رفع این ایراد دستگاه رادیو خود را برای مدت ۳ دقیقه از برق خارج کنید و مجددا به برق وصل کنید.

در بعضی‌ از شرایط دستگاه متوجه از دست رفتن ارتباط خود خواهد شد و تلاش مجدد خواهد کرد در صورتی‌ که در سرور مدیریت اشتراک مشترکین
دستگاه شما روشن محسوب می‌شود و رادیو اجازه اتصال مجدد را نخواهد یافت، جهت رفع این ایراد دستگاه رادیو خود را برای مدت ۵ دقیقه از برق خارج کنید و مجددا به برق وصل کنید.

در صورتی‌ که از دستگاه وایرلس (Access Point) استفاده می‌کنید موارد بالا شامل این دستگاه نیز خواهد شد.

  • بررسی اتصالات بین دستگاه‌ها:

اتصالات بین دستگاه‌های خود را بررسی کنید، توجه کنید جابجا کردن کابل‌های شبکه در پورت‌های مختلف دستگاه مجاز نمی‌باشد.

از اتصال سیمی که از پشت بام وارد منزل یا محل کار شده است با پورت POE دستگاه POE اطمینان حاصل کنید.

از سالم بودن سوکت‌های کابل‌ها اطمینان حاصل کنید.

در بعضی‌ از مواقع کوچکترین کشش حتی‌ در صورتی‌ که سوکت در پورت قرار داشته باشد باعث قطع ارتباط می‌شود.

  • استفاده از پروکسی:

استفاده از برخی‌ از پروکسی‌ها باعث اعمال تغییر در تنظیمات پروکسی دستگاه کامپیوتر یا … شما می‌شود که می‌تواند باعث قطع ارتباط شما با اینترنت شود.

لطفا توجه کنید، شرکت وظیفه رساندن اینترنت تا پورت شبکه دستگاه شما را دارد، ایرداتی که به هر دلیل در دستگاه شما ایجاد شود که باعث قطعی ارتباط شما
با اینترنت شود از وظایف شرکت خارج می‌باشد و قطعی به حساب نمی‌آید.

مشترک گرامی‌،
بخش پشتیبانی اینترنت وایرلس هیچگونه اطلاعاتی‌ در زمینه نحوه مصرف شما ندارد، شما می‌توانید از طریق پرتال امور مشترکین ریز مصرف دقیق خود را به صورت
بر خط (Online) استعلام بگیرید.

گزارش اتصالات شامل:

  • مدت زمان اتصال
  • اعتبار مصرفی
  • حجم ارسال
  • حجم دریافت
  • IP
  • و MAC Address می‌باشد.

این امر جهت پیگیری هرگونه سو استفاده از اشتراک شما می‌باشد.
یک وبگردی ۱ ساعته و ارسال فیلم و عکس در برنامه‌هایی همچون imo و WhatsApp می‌‌تواند تا بیشتر از ۱۰۰ مگ (۱/۱۰ گیگ) از حجم شما را کاهش دهد.

ورود به سیستم از طریق لینک زیر > سابقه کاربری > ریز مصرف

مشاهده ریز مصرف کاربران اینترنت وایرلس

 

پشتیبانی تلفنی و حضوری

24 ساعته

پشتیبانی فنی

ساعت اداری

مشکل خود را شرح دهید