1- IP Static برای چی استفاده میشه؟

سوالات متداول شما: چنانچه برای اتصال به اینترنت نیاز به ip ثابتی داشته باشید. که بعد از هر بار اتصال تغییر پیدا نکند باید از ای پی استاتیک استفاده نمایید. معمولا مشترکینی که قصد راه اندازی دوربین و یا ریموت زدن را دارند از ای پی استاتیک استفاده میکنند.

———————————————————–

2-ارتقا سرویس امکان پذیر هست؟

ارتقاء سرویس به سرویسهایی با پهنای باند بیشتر نیاز به بررسی لینک و اطمینان از دریافت میزان دانلود و آپلود دارد. و در صورت تاییده ی کارشناسان فنی امکان پذیر می باشد .

———————————————————–

3-چرا حجم سرویسم زود تموم میشه؟

حجم مصرفی سرویس شما در هر دوره شامل مجموع میزان ترافیک دانلودها، صفحات اینترنتی مشاهده شده. و حجم فایلهای صوتی و تصویری که از اینترنت شنیده و مشاهده کرده اید، چت یا گفتگوی آنلاین، استفاده از نرم افزارهای ارتباطی و شبکه های اجتماعی ، آپدیتهای اتوماتیک ویندوز و آنتی ویروسها و … و حتی ناشی از برخی ویروسها میباشد.

———————————————————–

4-اینترنت خود را شارژ کرده ام فاکتور را هم پرداخت کرده ام اما اینترنت من شارژ نشده است.

در این شرایط اگر بیش از 10 دقیقه از زمان پرداخت گذشته است با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید زیرا سرویس شما نیاز به بروز رسانی دارد و یا تراکنش ناموفق بوده است.

———————————————————–

5-سرویسم را شارژ کردم پول از حسابم کسر شده ، اما سرویس شارژ نشده است؟

حدود 10 دقیقه صبر کنید. اگر شارژ اعمال نشد ، احتمالا تراکنش بانکی ناموفق بوده است. و باید دوباره شارژ کنید و پول ظرف 72 ساعت آینده به حسابتان برگشت داده میشود. و یا فاکتور در حالت رزرو قرار گرفته که با گزینه شروع فعال میشود.

چنانچه پاسخ سوالات شما در بخش سوالات متداول اینترنت پرسرعت وایرلس وجود نداشت لطفا تماس حاصل فرمایید.