بسته

5 مورد از بهترین بازی های آنلاین رایگان

5 مورد از بهترین بازی های آنلاین رایگان

5 مورد از بهترین بازی های آنلاین رایگان

تجربه بازی‌های آنلاین با دوستان، بسیار لذت بخش است، و می‌تواند لحظات شاد و هیجان انگیزی را برای شما رقم بزند. برای تجربه بازی‌های آنلاین، لازم است آن‌ها را خریداری کنید تا بتوانید از قابلیت‌های مولتی پلیر و آنلاین بازی‌ها استفاده کنید، اما در این میان، بازی‌های رایگان بسیار ارزشمندی هم عرضه می‌شود، که می‌توانید بدون خالی کردن جیب‌تان به آن‌ها دسترسی پیدا کنید

 

1.Warframe

Warframe: Game

ژانر:اکشن،شوتر سوم شخص، نقش آفرینی
پلتفرم‌ها: PC, PS4-PS5, Switch, Xbox One-Series X-S

وارفریم، یکی از بازی‌های کمتر شناخته شده رایگان این لیست است که فضای منحصر به فردی نسبت به سایر بازی‌ها دارد. این بازی اولین بار در سال 2013 برای کامپیوتر‌های شخصی منتشر شد که در آن بازیکنان باید کنترل جنگجویان باستانی فضایی با نام Tenno را برعهده بگیرند و با موجودات بیگانه مقابله کنند؛ تننو‌ها قابلیت استفاده از شمشیر را مانند یک نینجا خواهند داشت و در عین حال می‌توانند با اسلحه‌های مختلف با دشمنان خود مبارزه کنند.

قبل از شروع بازی باید از میان سه تننو، که هر کدام قابلیت‌های منحصر به فرد خود را دارند، یکی را انتخاب کنید. شما در این بازی می‌توانید شخصیت و قابلیت‌های آن را ارتقا دهید.

بازی وارفریم دارای عناصر شوتر، نقش آفرینی همراه با حرکات پارکور است، تجربه وارفریم می‌تواند، جدید و هیجان انگیز باشد.

Call of Duty Warzone .2

Call of Duty: Warzone Mobile is Officially Live Worldwide – Play Now!

ژانر:بتل رویال، شوتر اول شخص
پلتفرم‌ها: PC, PS4-PS5, Xbox One-Series X-S

Call of Duty Warzone، مطمئنا تنها بازی بتل رویال این لیست نخواهد بود، اما بدون شک یکی از بهترین بازی‌های شوتر رایگان، آن‌هم به سبک بتل رویال است.

وارزون با سری‌های Call of Duty: Modern Warfare و Black Ops: Cold War در ارتباط است، اما این بخش به صورت جداگانه و رایگان برای پلتفرم‌های مختلف عرضه شده است.

نقشه این بازی در هر راند میزبان 150 بازیکن است که برای پیروزی لازم است زنده بمانند و آخرین نفرات باقی مانده با یک هلیکوپتر از این مهلکه نجات پیدا می‌کنند. همانند سایر بازی‌های بتل رویال نقشه هر چند دقیقه یکبار توسط یک گاز کشنده، کوچک‌تر می‌شود.

نقاط مختلف نقشه، شباهت بسیار زیادی به سایر مجموعه‌های به یاد ماندنی Call of Duty دارد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این بازی وجود مکانی به نام Gulag است، که پس از هر بار مُردن، در این مکان که شبیه به زندان است، یک مبارزه تن به تن خواهید داشت که اگر پیروز شوید، دوباره به نقشه اصلی بازی و به تیم خود باز خواهید گشت و می‌توانید مبارزه را از سر بگیرید.

Apex Legends .3

APEX Legends Mobile-280, 50% OFF

ژانر: بتل رویال، شوتر اول شخص 
پلتفرم‌ها: PC, PS4-PS5, Xbox One-Series X-S

اپکس لجندز، یکی دیگر از بهترین بازی‌های سبک بتل رویال است، که استودیو سازنده بازی Titanfall 2 این بازی را ساخته است. در هر راند اپکس، 60 نفر در مقابل هم قرار می‌گیرند و مثل همیشه آخرین نفرات باقی مانده، پیروز می‌شوند.

در این بازی یک سری شخصیت یا لجندز (افسانه) وجود دارد که هر کدام قابلیت منحصر به فرد خود را دارند، قابلیت‌های هر شخصیت تاثیر بسیار زیادی روی گیم پلی و نحوه مبارزات خواهد داشت.

Dauntless .4

Dauntless

ژانر: شکار هیولا، چند نفره 
پلتفرم‌ها: PC, PS4-PS, Xbox One-Series X-S

اگر تا بحال به شکار هیولا‌های غول پیکری مانند بازی Monster Hunter نرفته‌اید، Dauntless، بهترین راه برای شروع کردن است.

در این بازی باید هیولا‌های مختلف را شکار کنید و با پوست و قطعات آن‌ها خود را ارتقا دهید تا بتوانید موجودات قوی‌تری را شکست دهید.

یکی از ویژگی‌های جذاب Dauntless، اسلحه‌های مختلفی است، که هر کدام چندین کاربرد منحصر به فرد دارند و می‌توانند به شدت روی نحوه بازی شما تاثیر بگذارند

Fortnite .5

Play Fortnite | Amazon Luna Cloud Gaming - No Download Required

ژانر:  بتل رویال، شوتر سوم شخص
پلتفرم‌ها: PC ، PS4-PS5، Switch،Xbox One-Series S-X ، iOS، Android

بدون شک یکبار هم که شده نام فورتنایت را شنیده‌اید، برای سفر به دنیای فورتنایت لازم است سوار بر یک اتوبوس شوید، آن‌هم اتوبوسی که با یک بالن هوای گرم، قابلیت پرواز کردن دارد، و شما را بر فراز نقشه بازی می‌برد. فورتنایت یک بازی بتل رویال است، که در هر راند 100 نفر در نقشه بازی، رو به روی هم قرار می‌گیرند

مانند هر بازی بتل رویال دیگری، بازیکنان برای پیروزی لازم است، آخرین نفر باقی مانده باشند، فورتنایت علاوه بر اینکه یک بازی آنلاین فوق العاده است، با رویداد‌های مختلف بیشتر شبیه به یک جامعه گیمری شده است.

برگذاری کنسرت‌ خواننده‌های معروف، و رویداد‌های فصلی یکی از بهترین ویژگی‌های فورتنایت است؛ این بازی کاملا رایگان است، اما اگر به اسکین‌های مختلف فورتنایت علاقه دارید باید مقداری پول خرج کنید.

تجهیزات شبکه پسیو

خرید پهنای باند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *