بسته

معرفی ابزار ساخت عکس با هوش مصنوعی

معرفی ابزار ساخت عکس با هوش مصنوعی

در این نوشته می‌خوانید:

چکیده

ابزارهای جدید هوش مصنوعی با اینکه جنجال زیادی برپا کردند؛ ولی بعضی از این ابزار، بسیار کارآمد و مفید هستند.

یکی از این ابزارهای کارآمد و محبوب تولید عکس با هوش مصنوعی است.

برخی از ابزارهای معرفی شده در این مقاله، کاملا رایگان هستند، تعدادی رایگان ولی با مدت دسترسی محدود که بعد از اتمام مدت دسترسی باید حق سرویس پرداخت کنید. 

https://www.canva.com/

هوش مصنوعی ساخت عکس Canva یکی بهترین ابزارها در زمینه طراحی تصاویر است و روزانه میلیون‌ها عکس در این پلتفرم تولید می‌شود. این استقبال عمومی باعث شد تا این ابزار برگ برنده خود، یعنی تهیه تصاویر به کمک AI ارائه کند.

برای استفاده از این پلتفرم هم تنها کافیست که یک اکانت برای خود بسازید و متنی که تصویر مورد نظر شما را توصیف می‌کند در اختیار آن قرار دهید؛ Canva برای شما چهار تصویر مختلف تولید خواهد کرد که با انتخاب یک مورد از آن‌ها می‌توانید نزدیک‌ترین گزینه به تصویر مدنظرتان را دسترسی پیدا کنید. برای استفاده از این ابزار شما نیازی نیست که هزینه بپردازید و تنها برای دریافت امکانات بیشتر باید هزینه ۱۲.۹۹ دلار به‌صورت ماهانه پرداخت کنید.

www.midjourney.com

بهترین ابزار برای ساخت عکس با هوش مصنوعی Midjourney است. با این پلتفرم می‌توانید تصاویری با جزییات بالا بسازید.

البته برای استفاده از این پلتفرم باید با دیسکورد آشنایی داشته باشید. در این پلتفرم می‌توانید با وارد کردن متنی که نشان دهنده چیزی است که در ذهن دارید می‌توانید عکس بسازید.

استفاده از Midjourney برای مدتی رایگان است ولی بعد از مدتی باید حق سرویس پرداخت کنید.

https://openai.com/dall-e-2

ابزار ساخت عکس با هوش مصنوعی DALL-E یکی‌دیگر از محصولات شرکت OpenAI است که درست مانند دو ابزار قبلی، تنها کافیست که متن مورد نظر خود را در سایت وارد و خروجی را دریافت کنید.

اگر شما اکانت OpenAI برای استفاده از ChatGPT ساخته‌اید، امکان استفاده از این ابزار ساخت عکس با هوش مصنوعی را هم خواهید داشت. استفاده از DALL-E 2 رایگان است، اما برای دریافت بهترین خروجی باید هزینه ماهانه ۱۵ دلار پرداخت کنید.

 اگر به بحث هوش مصنوعی و ابزارهای آن علاقمند هستید پیشنهاد می‌کنیم از لینک زیر دیدن نمایید.

ابزار های هوش مصنوعی 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *