بسته

روش های پیدا کردن آدرس آی پی کامپیوتر در ویندوز

  • خانه
  • آموزشی
  • روش های پیدا کردن آدرس آی پی کامپیوتر در ویندوز

روش های پیدا کردن آدرس آی پی کامپیوتر در ویندوز

روش های پیدا کردن آدرس آی پی کامپیوتر در ویندوز

۱. جستجو در google

یکی از روش‌هایی که می‌توان به وسیله آن آی پی ویندوز خود را پیدا کرد، سرچ عبارت “What is my IP” در گوگل می باشد. پس از جستجو، اولین عبارتی که گوگل برای شما خواهد آورد آدرس آی پی عمومی شما می باشد.

2. با استفاده از CMD کامپیوتر

شما می توانید در قسمت Run ویندوز خود عبارت cmd را جستجو کنید. یک صفحه مشکی برایتان باز خواهد شد. در مقابل نام کامپیوتر خود، عبارت ipconfig را تایپ کرده و سپس دکمه Enter را فشار دهید. در این صورت می‌توانید آدرس آی پی خود را ببینید.

3. با استفاده از اطلاعات network connections ویندوز

 

در قسمت جستجوی ویندوز خود عبارت network status را سرچ کرده، سپس با انتخاب گزینه network connections، صفحه جدیدی باز می شود. در قسمت پایین صفحه، با کلیک بر روی عبارت view your network properties می‌توانید اطلاعات کلی در خصوص اتصالات شبکه را در کنار آدرس آی پی خود مشاهده کنید.

۴. با استفاده از ncpa.cpl کامپیوتر

در قسمت Run ویندوز خود با جستجوی عبارت ncpa.cpl به صفحه network connections هدایت خواهید شد. در این صفحه اتصالات شما به شبکه باز می شود. بر روی اتصال خود کلیک راست کرده و عبارت status را بزنید. اگر در پنجره‌ای که باز می‌شود، عبارت details را کلیک کنید، می‌توانید جزییات را همراه با آدرس آی پی مشاهده کنید.


همچنین بخوانید : اینترنت وایرلس چیست؟
اینترنت وایرلس / اینترنت پرسرعت
و در آخر 

ممنون که تا انتهای مقاله روش های پیدا کردن آدرس آی پی کامپیوتر در ویندوز با آبانت همراه بودید.

———————————————————————————————————————————————
همراه گرامی به منظور اطلاعات بیشتر در مورد آی پی ثابت می توانید با کارشناسان متخصص آبانت در بخش پشتیبانی و فروش در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *