بسته

روش‌های کسب درآمد از گیمینگ

روش‌های کسب درآمد از گیمینگ

روش‌های کسب درآمد از گیمینگ

صنعت گیمینگ در دنیا بسیار سریع رو به پیشرفت حرکت میکند و راه های متنوع زیادی برای کسب درآمد از این صنعت ایجاد کرده  که میتوان با استفاده از آنها علاوه بر بهره مندی از هیجان و لذت، به کسب درآمد هم پرداخت، امروز کسب درآمد گیمر ها در ایران نیز به صورت های مختلف وجود دارد و از آنها میتوان استفاده کرد.

شاید جالب باشد که بدانید  گیمرهایی در دنیا هستند که ماهانه بیش از ۲۰۰ هزار دلار درآمد ثابت دارند. بدون اینکه خودشان را به زحمت زیادی بیاندازند.

روش‌های کسب درآمد از گیمینگ گیمر ها در ایران و جهان

راهکارهای متعددی برای درآمدزایی از بازی‌ها وجود دارد.
البته انتخاب از میان این گزینه‌ها به علایق و توانایی‌های شما بستگی  صدر صدی دارد.
درواقع به اندازه انسان‌های روی زمین راه برای کسب درآمد از بازی‌ها وجود دارد!

حالا با هم چند روش روش‌های کسب درآمد از گیمینگ رو بررسی میکنیم


۱_تستر بازی های ویدیویی

تستر بازی‌های ویدیویی شدن  درآمدزایی از این طریق یکی ار راه های موجود هست. سازندگان بازی‌های ویدیویی به دنبال افرادی هستند که به عنوان یک گیمر برای آنها بازی کنند.

از آنجایی که سازندگان بازی به دنبال آن هستند که اشکالات و نواقص بازی خود را از طریق یک گیمر متوجه شوند، آنها از نظرات و پیشنهادات شما برای ارتقا سطح کیفی بازی خود استفاده می‌کنند و این در صورتی هست که آشنایی خوبی با حوزه بازی‌های ویدیویی داشته باشید.

درآمدی که گیمرها در از طریق تست بازی‌های ویدیویی کسب می‌کنند باورنکردنی است. با این حال راه همواری پیش‌روی شما قرار ندارد. تست بازی‌های ویدیویی به این معنی نیست که روی تخت خود دراز بکشید و درآمدزایی کنید و سختی های خود را دارد.

۲_کسب درآمد گیمر ها از یوتویوب

 استفاده از یوتیوب یکی از روش های کسب درآمد گیمر ها در ایراناست که با دشواری که داره اما بسیار جواب گو هست.
گیمر ها از یوتیوب به شکل های مختلفی میتونن کسب درآمد داشته باشند. یکی از آنها همان تولید محتوای مناسب و به خصوص است، به این صورت که اگر شما یک گیمر هستید، در ابتدا یک کانال یوتیوب باز میکنید، یک ویدیوی مناسب گیم را آماده و در یوتیوب بارگذاری می کنید و سپس شروع به فعالیت برای جذب بازدید کننده و فالور برای کانال یوتیوب خود میکنید، اما همه کار در این موارد خلاصه نمیشود و شرایط خاص خود را دارد .

 یوتیوب برای اینکه به شما بابت محتوایی که تولید کرده اید هزینه ای بپردازد شما ابتدا باید به مقداری که در قوانین یوتیوب درج شده برسید و بعد از آن کسب درآمد شما آغاز میشود، یکی از این قوانین کسب ۱۰۰۰ سابسکرایب بری کانال یوتیوب تان هست، بعنی شما برای اینکه بتوانید کسب درآمد از یوتیوب را تجربه و آغاز کنید باید یکی از شرایط که جذب تعداد معنی سابسکرایب است را انجام دهید .

همین الان ده ها گیمر ایرانی در یوتویوب فعالیت دارند و با کمترین سابسکراب درآمد های میلیونی از طریق تبلیغات یوتویوب و حمایت های مالی طرفداران به صورت مستقیم دارند، اگر شا یک گیمر فعال هستید بهتر است همین امروز یک فعالیت خود را در یوتویوب یا سایت های مشابه ایرانی همچون آپارات شروع کنید.

البته یوتیوبر شدن بدون امکانات و هزینه غیر ممکن است، برای مثال اگر شما با موبایل کالاف دیوتی بازی میکنید باید موبایلی داشته باشید که رام کافی برای اجرای بدون نقص بازی کالاف دیوتی موبایل را داشته باشید تا ویدئو هایی که ظبط میکنید با کیفیت بالا باشد.


نکات  مهم برای عملکرد بهتر در یوتیوب

 

  • از گیمرهای بزرگ و موفق یوتیوب ایده بگیرید، اما از آنها تقلید نکنید. آنچه شما را به شهرتی جهانی می‌رساند در ایده‌های نابی است که اجرا می‌کنید. مانند Nightblue3 تفسیرهای سرگرم‌کننده از بازی ها ارائه دهید. البته تاثیر جلوه‌های ویژه در ویدیوهایی که به اشتراک می‌گذارید را نیز دست کم نگیرید.
  • چاشنی هیجان را به فیلم‌های خود اضافه کنید و شاهد افزایش تعداد بازدیدکنندگان باشید.
  • از VanossGaming ایده بگیرید و شروع به بازی کردن گیم‌های معروف در کنار دوستان یا خانواده خود کنید. این رقابت دوستانه و در عین حال هیجان‌انگیز بر محبوبیت کانال شما می‌افزاید.
  •  تجربیات خود از بازی های مختلف را در اختیار آنان قرار دهید به کاربران آموزش دهید که چگونه بهتر و حرفه‌ای‌تر بازی کنند. بازی‌ها را تحلیل کنید و چرایی هر تصمیمی که در حین بازی‌ها می‌گیرید را با آنان به اشتراک بگذارید.
  • بازی‌های جدید را ارزیابی کنید. کاربران همواره به دنبال راهکارهایی جدید برای تجربه هیجان بیشتر هستند. با امتحان بازی‌های جدید به کاربران اطلاع دهید که آیا یک بازی ارزش هزینه و وقت آنها را دارد.
  • به صورت آنلاین بازی کنید. از شیوه بازی خود فیلم بگیرید و هیجان خود را با سایر کاربران تقسیم کنید. برای هر بازی آنلاین خود سناریو داشته باشید و کاربران را مجذوب خود کنید.

     در ادامه ی مطلب روش‌های کسب درآمد از گیمینگ

    درآمد از گیم در ایران

    بعد از گذراندن این شرایط و آمادگی کانال شما برای آغاز کسب درآمد، یوتیوب برای ویدیوهای شما تبلیغ نمایش میدهد، یعنی در مابین ویدیو هایی که برای یوتیوب بارگذاری می کنید تبلیغاتی را به نمایش میگذارد و درصدی از آن تبلیغ را به حساب شما واریز میکند، البته نمایش تبلیغ یکی از مواردی بود که شما میتوانید با استفاده از آن به کسب درآمد بپردازید. امروزه نیز کسب درآمد گیمر ها از یوتیوب در اول مسیر خود قرار دارد و میتوان گفت ما کمی تلاش و پشتکار می توان در این مسیر موفق شد.

    حمایت از سوی یوتیوب

    اگرچه کسب درآمد از بازی و از طریق یوتیوب ساده به نظر نمی‌رسد، با این حال این پلتفرم شیوه‌های درآمدزایی دیگری را در اختیار کاربران خود قرار داده است. تبلیغات از طریق کانال یوتیوب نخستین گام برای کسب درآمد بیشتر است.

    برای قبول تبلیغات یوتیوب باید از شرایط زیر برخوردار باشید:

    • برخورداری از ۴۰۰۰ ساعت بازدید طی ۱۲ ماه گذشته
    • برخورداری از بیش از ۱۰۰۰ نفر دنبال‌کننده

    به محض فراهم شدن این شرایط امکان کسب درآمد از طریق تبلیغات را خواهید داشت. تنها کافی است به یوتیوب درخواست دهید و درآمدزایی کنید. البته راهکار درآمدزایی دیگری نیز وجود دارد و آن یافتن اسپانسر برای خود است.

  • چگونه از استریم پول دربیاریم؟

    یکی از پر سود ترین راه های کسب درآمد از گیم در ایران استریم است. 

    بعد از اینکه شما به تولید محتوا پرداختید و به اندازه کافی رشد کردید و طرفداران اندکی پیدا کردید، حالا شما میتوانید به استریم کردن از بازی و یا هر گزینه دیگری برای استریم کردن بپردازید .

    به کسی که استریم میکند استریمر گفته میشود، در واقع استریمر به کسی گفته میشود که از بازی که در حال انجام آن است به صورت زنده فیلمبرداری و برای کسانی که در شبکه هایی مثل یوتیوب ، توییچ، آپارات و . . از او حمایت میکنند به نمایش میگذارد تا بازی وی را تماشا کنند .

    معمولا استریم چون به صورت زنده انجام می گیرد، هر گیمری که این کار را میخواهد انجام دهد باید قبل از شروع ، کاملا آمادگی لازم برای این کار را داشته باشد، چون علاوه بر زمان زیادی که برای این کار صرف می شود، انرژی زیادی نیز لازم دارد تا بیننده از دیدن استریم خسته نشود .

    شما برای استریم کردن نیاز به یک نرم افزار نیاز دارید که معروف ترین آن ها نرم افزار OBS میباشد، بخش استریم سایت آپارات یکی از سایت های ایرانی میباشد که شما میتوانید با استفاده از آن استریم کنید و با استفاده از حمایت طرفداران خود کسب درآمد میلیونی کنید.

    برای شروع کسب درآمد از استریم آپارات شما نیاز به یک کامپیوتر با سخت افزار مناسب، اینترنت ۴G، نرم افزار OBC، وب کم و ساخت یک اکانت در آپارات دارید، اگر در کار خود پیگیر باشید، میتوانید در کمترین زمان درآمد های عالی را تجربه کنید.

    ۳_شرایط کسب درآمد از Twitch

    Twitch شرایط خاصی برای درآمدزایی کاربران خود را در نظر گرفته است.

    • پخش حداقل ۵۰۰ دقیقه طی ۳۰ روز گذشته
    • برخورداری از حداقل ۷ روز پخش منحصربه‌فرد طی ۳۰ روز گذشته
    • برخورداری از میانگین ۳ بازدیدکننده در یک زمان طی ۳۰ روز گذشته
    • برخورداری از حداقل ۵۰ دنبال‌کننده

    با برخورداری از شرایط فوق Twitch شما را به عنوان Twitch Partner می‌شناسد. بدین ترتیب امکان کسب درآمد از طریق تبلیغات را خواهید داشت. البته یافتن کمپانی های اسپانسر نیز در این پلتفرم ممکن است و کسب درآمد از طریق آنها نیز راهکاری ایده‌آل به نظر می‌رسد.

     

    ۴_کسب درآمد از استریم

    در استریم شما میتوانید از گزینه دونیت یا همان حمایت مالی استفاده کنید و برای خودتان هدف تعیین کنید .
    به عنوان مثال اگر شما به یک مانیتور برای تکمیل سیستمتان نیاز دارید ، می توانید به عنوان هدف مشخص کنید و با استریم کردن برای طرفداران خود ، از آنها بخواهید تا برای خرید مانیتور شما را حمایت مالی یا دونیت کنند . علاوه بر این اگر شما به یک سطح بسیار حرفه ای از گیمری رسیدید ، میتوانید برای اجرای استریم های خود ، اسپانسر مالی داشته باشید و در استریم خود ، به تبلیغ محصولات اسپانسرتان بپردازید . کسب درآمد از استریم در آپارات ، توییچ ، یوتیوب و. . . در این مدل یکی است  و یکی از راه های کسب درآمد گیمر ها در ایران استفاده از این پلتفرم های استریم است اما هر کدام از این پلتفرم های استریم هم برای خودشان قوانین و گزینه هایی دارند که اگر آنها را رعایت کنید میتوانید از استریم کردن در هر کدام از آنها ، به روش های خود پلتفرم های استریم ، کسب درآمد داشته باشید .

    پول بدید پول بگیرید

      این یک عنوان برای اینکه بتوانید درآمد میلیونی داشته باشید باید در بازی ها پول واقعی خرج کنید تا ویدئو هایی که آماده میکنید جذاب و اصطلاحا خفن باشد، تا طرفداران شما مجاب شوند به شما حمایت های پیوسته و خوبی بکنند

    ۵_ گیم دولوپر شوید

    راهکار ایده‌آل دیگر برای کسب درآمد به عنوان یک گیمر آن است که به توسعه‌دهنده بازی‌ها تبدیل شوید. توسعه‌دهندگان بازی ها در شرکت‌هایی مانند Ubisoft یا EA به طور متوسط ۸۳۰۰۰ دلار به صورت سالانه دریافت می‌کنند.

    با این حال این راهکار هیجان و شور و اشتیاق روش‌های پیشین را ندارد و حتی گاهی استراس‌زا و پرتنش است. البته این امکان نیز وجود دارد که به صورت انفرادی به توسعه بازی ها بپردازید. اگر این روش را کارآمد نمی‌دانید، با مارکوس پرسون آشنا شوید. او به عنوان توسعه‌دهنده بازی Minecraft شناخته می‌شود که فروش نسخه توسعه یافته این بازی به مایکروسافت ۲٫۵ میلیارد دلار کسب درآمد کرد.

    جالب است بدانید که مارکوس فردی خودآموخته بوده است و تنها به کمک به ذهن خلاق خود موفق به کسب درآمد میلیارد دلاری شده است.

    ۶_در شرکت های سازنده بازی کار کنید

    گیمرها نیز مانند سایر مصرف‌کنندگان به خدمات مشتری نیاز دارند. چنانچه آشنایی خوبی با بازی‌ها داشته باشید، این امکان وجود دارد که در شرکت‌های سازنده آنها مشغول به فعالیت شوید.

    چنانچه به عنوان ارائه دهنده خدمات مشتری مشغول به کار شوید، به طور متوسط ساعتی ۱۳٫۶۴ دلار در روز درآمد خواهید داشت.

    با این حال این شغل در کشور ما به دلیل عدم وجود کمپانی های سازنده بازی کمتر شناخته شده است.

    ۷_تولید محصولات الهام گرفته از بازی ها

    علاقه گیمرها به برخی از بازی‌های ویدیویی آنها را به خرید اکسسوری یا محصولات برگرفته از این ویدیوها ترغیب می‌کند. بنابراین اگر به دنبال راه درآمدی ایده‌آل با الهام از بازی ها هستید، به کسب درآمد از محصولات و کالاهای مربوط به آنها بپردازید.

    مثل: تی‌شرت‌ها، مجسمه، ماگ، کیف‌ها و موادی از این دست از بهترین کالاها برای فروش هستند. اگر به دنبال کسب درآمد از بازی ها از طریق این شیوه درآمدی هستید، باید بدانید که پستی و بلندی های بسیاری پیش‌روی شما قرار دارد.

    با این حال این راهکار، درآمدی نامحدود برای شما به همراه خواهد داشت. تنها کافی است از مهارت‌های بازاریابی برخوردار باشید و با ذهنی خلاق و پویا به فروش محصولات خود بپردازید.

۱۰ بازی حیرت انگیز پول ساز

۱- Swagbucks

۲- MISTPLAY

۳- Rewardia

۴- InboxDollars

۵- HQ

۶- Swag IQ

۷- Bananatic

۸- IRazoo

۹- Play And Win

۱۰- FanDuel

و در آخر ممنون که با وبلاگ روش‌های کسب درآمد از گیمینگ همراه آبانت بودید.

————————————————————————————————————————————-

شرکت آبانت ارائه دهنده اینترنت پر سرعت وایرلس با سابقه بیش از ۱۰ سال حضور درمناطق صنعتی جنوب تهران با در اختیار داشتن بیش از ۱۲ سایت و پاپ سایت اصلی امکان اتصال بی سیم را فراهم نموده است.

همراه گرامی به منظور بهرمندی یا اطلاعات بیشتر خدمات اینترنت پرسرعت وایرلس در  مناطق صنعتی ، کارگاه و یا کارخونه ، در محل سکونت و….
می توانید با کارشناسان متخصص آبانت در بخش فروش در ارتباط باشید.



برای اطلاعات بیشتر در زمینه ی اینترنت گیمینگ و یا روش‌های کسب درآمد از گیمینگ با کارشناسان متخصص آبانت در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *