بسته

برترین بازی‌های موبایلی آنلاین

برترین بازی‌های موبایلی آنلاین

۱- برترین بازی‌های موبایلی Among us

این بازی در زمان عرضه نتوانست مخاطبان را به خود جذب کند، اما بعد از ۲ سال به لطف ‌استریمرها تبدیل به یکی از پر بیننده‌ترین بازی‌های ویدیویی شده و مخاطبان زیادی را به خود  جذب کرده است. و تبدیل به یکی از برترین بازی‌های موبایلی شده است.

این بازی برای گوشی‌های موبایل اندرویدی کاملا رایگان عرض شده و بصورت لوکال و استفاده از وای‌فای می‌توانید Among Us را در کنار ۴ الی ۱۰ نفر از اعضای خانواده یا دوستان تجربه کنید.

موضوع بازی هم این است که چند بازیکن روی یک کشتی فضایی همراه هم کارهای متفاوتی را انجام می‌دهند ولی حداقل یک خائن میان آن‌هاست که باید همه اعضای کشتی را بکشد. ولی این قتل‌ها باید بصورت مخفی اتفاق بی‌افتند و اعضا باید با هم تصمیم بگیرند چه کسی قاتل (Imposter) است تا او را از کشتی بیرون پرتاب کنند.

۲- بازی Call of Duty: Mobile

بازی‌های موبایل تیراندازی اول شخص باید به‌گونه‌ای طراحی شوند که مخاطب به‌سادگی بتواند از تمامی ویژگی‌های بازی نظیر هدف‌گیری، شلیک و هدایت بازیکن به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

استودیو اینفینیتی وارد به‌خوبی توانسته است کالاف دیوتی: موبایل را یک بازی تیراندازی اول شخص چندنفره جذاب و هیجان‌انگیز خلق کند. وجود حالت‌های نام‌ آشنای این سری نظیر Team Deathmatch و Domination درکنار محتویات فصلی سبب شده تا بازی Call of Duty: Mobile به یک بازی سرگرم کننده و پرمخاطب تبدیل شود.

دراین‌میان اشاره کنم که تمامی محتویات بخش چندنفره بازی، فقط به‌حالت چندنفره ختم نمی‌شود. اینفینیتی وارد جدا از حالت چندنفره، از بخش زامبی و بتل رویال هم استفاده کرده است. ازاین‌رو علاقه‌مندان به بازی‌های زامبی‌محور چندنفره و همچنین کاربران بازی‌های بتل رویال هم می‌توانند کالاف دیوتی: موبایل را تجربه و از آن لذت ببرند. با انتشار فصل‌های جدید Call of Duty: Mobile هنوز هم جایگاه مناسبی در بهترین بازی های چندنفره برای اندروید دارد.

۳- بازی Mario Kart Tour

نمی‌توان منکر این شد که مجموعه Mario Kart، یکی از بهترین و قدیمی‌ترین مجموعه‌های کارتینگ آرکید است که شخصیت‌های نینتندو را دور یکدیگر جمع کرده است. چند سالی است که شرکت نینتندو نگاه ویژه‌ای به پلتفرم موبایل دارد و شاهد عرضه بازی‌های مختلفی از مجموعه‌های محبوب این شرکت روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS هستیم. در سال ۲۰۱۹ نینتندو بازی Mario Kart Tour را روانه بازار کرد. اگر قادر به تجربه‌ی Mario Kart 8 Deluxe روی نینتندو سوییچ نیستید، ماریو کارت تور می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

مکانیسم‌های گیم‌پلی بازی به‌گونه‌ای است که به‌خوبی می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید و ویژگی‌های دوست داشتنی مجموعه، در این نسخه هم قرار داده شده است. برای اول شدن، جعبه‌ها را بردارید و به‌واسطه‌ی آیتم داخل آن، سایر رقبا را از کورس اول شدن خارج کنید. البته دراین‌میان باید مراقب باشید که سایر بازیکنان این کار را با خود شما انجام ندهند. اگر به‌دنبال یکی از برترین بازی‌های موبایلی آنلاین اندروید هستید، حتما Mario Kart Tour را تجربه کنید.

۴- بازی Call of Duty Warzone Mobile

وقتی صحبت‌ از بازی‌های تیراندازی اول شخص روی موبایل می‌شود، اکثر مخاطب‌های موبایل به سمت بازی‌هایی مثل Call of Duty: Mobile یا Modern Combat می‌روند. اما، نمی‌توان نادیده گرفت که نسخه وارزون بازی کالاف دیوتی هم هیجان و مخاطب‌های خود را دارد. در جریان Call of Duty Warzone Mobile بازیکنان می‌توانند یک تجربه کلاسیک بتل رویال را کسب کنند. ۱۲۴ نفر به‌صورت همزمان وارد هر مسابقه شده و برای اول شدن باید به رقابت بپردازید. نکته کلیدی، پیدا کردن آیتم‌ها و لوت بهتر نسبت‌به سایرین بوده و اینکه با استراتژی‌های درست بتوانید آن‌ها را از بین ببرید.

همچنین به وسایل نقلیه‌های مختلفی هم دسترسی دارید تا روند پیشروی در بازی برای شما ساده‌تر از قبل شود. البته اشاره کنم که مواردی مثل بتل پس هم برای کاربران بازی Call of Duty Warzone Mobile درنظر گرفته شده است. ازاین‌رو اگر علاقه‌مند به کسب جوایز مختلف مثل اسکین، ایموت و موارد مشابه هستید، با خرید بتل پس وارزون موبایل می‌توانید آیتم‌های ارزشمندی را کسب کنید.

۵- بازی PUBG Mobile

در نگاه اول بازی موبایل PUBG Mobile دقیقا همانند نسخه ایکس باکس وان و کامپیوتر خود است اما با ورود به بازی شاهد تفاوت‌هایی هستیم. اولین تفاوت، مکانیزم‌های شخصی‌سازی و پاداش‌های روزانه است اما مهم‌ترین تغییر نسخه موبایل بازی پابجی را می‌توان نحوه کارکرد بازی دانست. همانند بازی فورت نایت، پابجی به‌ خوبی گیم‌پلی خود را با ساختار گوشی‌های موبایل یکی کرده است و اگر فکر می‌کنید که بازی کردن و کشتن سایر بازیکنان کار سختی است، سخت در اشتباه هستید زیرا کنترل شخصیت و انجام کارهای دیگر نظیر شلیک کردن، در نسخه موبایل بازی PUBG شدیدا لذت بخش است.

برای ورود به بازی نیز می‌توانید به‌صورت تک‌نفره، دونفره یا چهار نفره وارد دنیای پابجی شوید و تجربه‌ای متفاوت و لذت بخش را کسب کنید. این روزها بازی‌های بتل رویال تقریبا حرف اول ژانر آنلاین را می‌زنند و چه بازی‌ای بهتر از PUBG که هم دنیای واقع گرایانه‌ای را در دسترس‌تان قرار می‌دهد و هم اینکه از محبوبیت بالایی برخوردار است و در لیست برترین بازی‌های موبایلی ما قرار گرفته است.

۶- بازی !UNO

بازی کارتی UNO یکی از معروف‌ترین بازی‌های رومیزی چند سال اخیر بوده است. حال، این بازی دوست‌داشتنی به پلتفرم‌های موبایلی آمده است و بازیکنان می‌توانند به‌صورت آنلاین بازی موبایل !UNO را تجربه کنند. این بازی درکنار حالت کلاسیک UNO،‌ بخش‌های مختلف و چالش‌برانگیزی نیز دارد و بازیکنان می‌توانند با دوستان خود به‌صورت آنلاین با یکدیگر رقابت کنند.

بازی UNO پیشینه‌ای محکم در میان بازی‌های کارتی دارد و نسخه فیزیکی آن نیز محبوبیت زیادی بین علاقمندان پیدا کرده است. از طرفی نسخه‌های سرگرم‌کننده مختلفی از این بازی نیز تاکنون برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان روانه بازار شده است. بازی کارتی UNO یکی از برترین بازی‌های موبایلی چند نفره در اندروید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *